VILKÅR OG BETINGELSER.

Forhandlerstatus

Vi gjør opmerksom på at vi gjennomfører en vurdering av hver enkelt ny forhandler for våre varer på House of Yarn.

Vi ønsker å opprettholde et representativt forhandlernett for våre varer på et nasjonalt nivå, og vil at de som handler med oss skal føle at de får den service og support de har behov for. Derfor har vi et søknadsskjema som skal fylles ut for nye interessenter. Søknadsskjema ligger under knappen «Bli ny kunde» på innloggingssiden. Dette for å kartlegge dagens situasjon i nærmarkedet til deg som ny søker, samt å gi den beste tilbakemelding til nye søkere om distribusjon i søkerens nærområde.

Bestillingsvilkår

Alle artikler skal bestilles i hele salgsforpakninger.

Restordre sendes så fort varene er på lager.

Betalingsvilkår

Alle nye kunder kredittsjekkes og kredittsjekkens resultat avgjør betalingsbetingelsen. Dersom kredittsjekk blir godkjent sendes varer mot faktura pr. 30 dagers netto. Faktura sendes med E-post, og det er derfor viktig å oppgi korrekt e-postadresse.

Leveringsvilkår

Alle varer sendes fraktfritt.

Retur/Reklamasjon

  • Reklamasjoner sendes til Post@houseofyarn.no

  • Alle reklamasjoner må registreres hos oss skriftlig så fort feil eller mangler oppdages.

  • Før varen sendes i retur skal dette klareres med House of Yarn, og retur- eller reklamasjonsskjema fylles ut. Skjemaene kan lastes ned via link som ligger i bunnmenyen under "Kundeservice". Ferdig utfylt skjema sendes til Post@houseofyarn.no

  • Tilbudsvarer og kampanjer gjelder så lenge varebeholdningen rekker. Det tas forbehold om trykkfeil.

 Markedsstøtte

  • Det gis annonsestøtte på inntil 4000,- kr per år. For nærmere informasjon kontakt oss på Post@houseofyarn.no

  • Det gis 100% refusjon på modellstrikk.